فضای رقابتی یکسان برای نامزدهای انتخابات فراهم شود
کد خبر: 4186945
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
استاندار یزد تأکید کرد

فضای رقابتی یکسان برای نامزدهای انتخابات فراهم شود

مهران فاطمی با اشاره به اینکه باید بر اساس قانون، فضای رقابتی یکسان برای نامزدهای انتخاباتی برقرار شود گفت: دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان نباید جانبداری از نامزدهای انتخابات داشته باشند.

نشست ستاد انتخابات استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 18 آذرماه در نشست ستاد انتخابات استان که به‌منظور تمهید اقدامات لازم برای تأمین زیرساخت‌های برگزاری انتخابات برگزار شد، انتخابات را یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی دانست و گفت: نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر انقلاب بر اساس چهار مؤلفه‌ مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است.

فاطمی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات پیش رو به بهترین نحو ممکن و با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مأموریت‌های هر دستگاه در حوزه برگزاری انتخابات، باید در اولویت قرار گرفته و با تلاش شبانه‌روزی محقق شود. همه دستگاه‌های استان موظف به ایفای نقش خود در حوزه انتخابات هستند.

استاندار یزد خطاب به فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد انتخابات شهرستان‌ها، گفت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم اندیشیده شود.

فاطمی با اشاره به احراز هویت الکترونیکی رأی‌دهندگان در انتخابات اسفندماه، اضافه کرد: اهتمام جدی دستگاه‌های ذیربط باید بر حداقل رساندن نقاط فاقد پوشش یا با پوشش ضعیف آنتن‌دهی، باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید براساس قانون؛ فضای رقابتی برابری برای نامزدهای انتخاباتی برقرار شود بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان نباید جانبداری از نامزدهای انتخابات داشته باشند.

استاندار یزد در پایان گفت: امید است محصول اقدامات مورد پیگیری، برگزاری انتخابات به صورت پرشور و حماسی و اهتزار پرچم عزت، کرامت و سرافرازی کشور بر رفیع‌ترین قله‌های هستی باشد.

انتهای پیام
captcha