همسران شهدای شهرستان یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4190544
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

همسران شهدای شهرستان یزد تجلیل شدند

مراسم تجلیل از همسران شهدای شهرستان یزد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و سایر مسئولان استان برگزار شد.

همسران شهدای شهرستان یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم تجلیل از همسران شهدای شهرستان یزد، هفتم دی‌ماه با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد در این مراسم با ادای احترام به ساحت حضرت ام البنین(س)، ایشان را بانویی فداکار و ایثارگر خواند که با پرورش فرزندان دلیر و شجاع که تابع محض امام زمان خود بودند، اسوه زنان مؤمنه شد.

امام جمعه یزد با تجلیل از مقام والای مادران شهدا گفت: حضرت زهرا(س) مادر 12 شهید و حضرت ام البنین مادر چهار شهید بودند و همراه در خط ولایت حرکت می‌کردند و مادران شهدای ما نیز با تأسی به این بانوان بزرگ جهان اسلام، فرزندانی پرورش دادند که امام راحل عظیم الشأن را در جهت برقراری حکومت الله در ایران و جهان یاری کردند.

ناصری همچنین با تجلیل از صبر و استقامت همسران صبور شهدای والامقام اظهار کرد: همسران شهدا که خود اسوه صبر و استقامت هستند، نیز با سرلوحه قرار دادن رفتار و کردار این دو بانوی بزرگوار، اهتمام ویژه‌ای به تربیت فررزندان خود داشتند و الحق و الانصاف ثمره‌های خوبی از خود به جا گذاشتند که منشأ خدمت و اثر در جامعه شدند.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره مادران و همسران شهدایی که به دیدار حق شتافتند، نقش مادران و همسران شهدا در تعالی جامعه را انکارنشدنی دانست.

زارع تصریح کرد: همسران شهدا علی رغم شرایط سختی که داشتند، با ایمان راسخ به خدای متعال فرزندانی را پرورش دادند که اکنون در جای جای میهن منشأ خیر و اثر هستند.

انتهای پیام
captcha