تشریح طرح‌های سال ۱۴۰۳ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یزد
کد خبر: 4194529
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

تشریح طرح‌های سال ۱۴۰۳ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) یزد

مدیر و معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد با حضور در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد به تشریح طرح‌های سال ۱۴۰۳ بنیاد پرداخت.

کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مهدی موعود(عج) یزد، محمود رستگاری، مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) یزد، 27 دی‌ماه در نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد ضمن ارائه گزارش عملکرد سال جاری گفت: طرح‌های بنیاد در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش باورهای دینی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان اثرگذار است.

وی افزود: از آنجا که بنیاد فاقد ردیف بودجه دولتی است، از مسئولان به‌ویژه شورای اسلامی شهر تقاضا داریم برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) را مورد حمایت مالی و اجرایی قرار دهند.

حمید رستگاری، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان یزد نیز در این نشست در مورد طرح‌های سه شنبه‌های مهدوی و بوستان مهدوی توضیحاتی ارائه داد و افزود: بوستان مهدوی در کنار فعالیت‌های هنری و جذاب برای دانش‌آموزان برنامه ترویج معارف مهدوی و قرآنی دارد که سال اخیر در دو مدرسه برگزار شده است و ان‌شاءالله با حمایت مسئولان، سال آینده در چهار مدرسه مقطع ابتدایی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های منسجم بنیاد گفت: طرح‌های بنیاد مهدویت برای تمام اقشار اعم از دانشجویی، دانش‌آموزی، پیش‌دبستانی و عمومی برنامه‌ریزی و اقدامات به مجموعه‌های مردمی واگذار شده که در نوع خود قابل تقدیر است.

فاطمه زارع، عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این نشست با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: امید در روحیه جوانان از بین رفته است و بنیاد مهدویت در این زمینه می‌تواند، روحیه امید را به دانشجویان و دانش‌آموزان برگرداند و تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha