دشمن، ایمان و امید ملت ایران را هدف قرار داده است
کد خبر: 4197465
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

دشمن، ایمان و امید ملت ایران را هدف قرار داده است

امام جمعه شاهدیه با اشاره به اینکه هر رأی مردم تیری به قلب دشمن است، گفت: دشمنان این مرز و بوم، ایمان و امید مردم را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند با ناامید کردن مردم بین آنان و نظام اسلامی فاصله بیندازند.

محمود دهقان نیری، امام جمعه شاهدیهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دهقان‌نیری، امام جمعه شاهدیه، امروز، 13 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در سوره مبارکه فجر؛ خداوند متعال برای تأکید بر یک سنت حتمی و قطعی خود، به پنج چیز قسم یاد کرده است.

وی ادامه داد: سنت حتمی خدا این است که طاغیان و مفسدان را به سزای اعمالشان می‌رساند. آنگاه سه شاهد از قوم عاد و ثمود و فرعون آورده است. این اقوام دارای دو ویژگی طغیان و فساد بودند و سنت خدا این است که این طاغیان و فاسدان را گرفتار عذاب خودش کرد. خداوند متعال این تازیانه را به دست سه پیامبر عظیم الشأن حضرت هود، صالح و موسی(ع) بر آنها وارد کرد.

دهقان‌نیری افزود: در عصر و زمان ما این سنت الهی به دست یکی از بندگان صالح خدا، از تبار محمد و آل محمد، امام راحل و عزیز در دهه مبارک فجر جاری شد و طاغی و مفسد زمان نابود گرداند. رمز پیروزی انبیای الهی(ع) و امام راحل دو مؤلفه عنایت خدا و حمایت مردم بود.

امام جمعه شاهدیه گفت: نظام جمهوری اسلامی تا این دو مؤلفه را دارد، پیروز است. باید این دو را حفظ و تقویت کرد. از آن روزی باید ترسید که یکی از دو را از دست دهیم. اگر خداوند دست عنایتش را از روی سر ما بردارد نابود می‌شویم. دعای پیامبر اعظم در پیشگاه پروردگار متعال این است. «اللّهُمَّ لا تَکلنی إلی نَفسی طَرفَةَ عَینٍ أبَداً».

وی ادامه داد: اگر حمایت مردم نباشد کامل‌ترین و جامع‌ترین انسان‌های روی زمین هم باید بیست و پنج سال خانه نشین شود و بسوزد و بسازد. امروز دشمنان اسلام این را خوب فهمیده‌اند، لذا ایمان و امید مردم را هدف قرار داده‌اند و قصد دارند کاری کنند که مردم با ارتکاب گناهان مبغوض خداوند قرار گیرند. می‌خواهند با ناامید کردن مردم بین آنان و نظام اسلامی فاصله بیندازند. می‌گویند رأی دادن چه فایده‌ای دارد. اگر بی فایده است، چرا اینقدر دشمن تلاش می‌کند که مردم رأی ندهند.

دهقان‌نیری گفت: در بسیاری از کشورها انتخابات برگزار می‌شود. هیچ کجا به اندازه انتخابات در ایران، دشمن روی شرکت نکردن مردم سرمایه‌گذار نمی‌کند. بنابراین معلوم می‌شود هر رأی مردم تیری به قلب دشمن است.

انتهای پیام
captcha