سرود نوجوانان یزدی با محوریت فجر انقلاب در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4198550
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

سرود نوجوانان یزدی با محوریت فجر انقلاب در یزد رونمایی شد

سرودهای «مسیر حاج قاسم» و « قله‌های افتخار» که گروه‌‌های غدیر و گام دوم انتظار با محوریت فجر انقلاب، شهدا و حجاب تولید شده، در مراسمی با حضور امام جمعه یزد رونمایی شد.

رونمایی از سرودهای «مسیر حاج قاسم» و «قله‌های افتخار» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سرودهای «مسیر حاج قاسم» و « قله‌های افتخار» به مناسبت ایام الله دهه فجر، 18 بهمن ماه در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد رونمایی شد.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان اجرایی می‌شود که یکی از این برنامه‌ها تهیه سرود با همکاری کانون‌های مساجد است.

وی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی در راستای تبیین اهداف انقلاب با محوریت جوانان و نوجوانان را از جمله اهداف این برنامه‌ها برشمرد و بیان کرد: سعی شده در این زمینه از قالب هنر و سرود استفاده شود.

محسن رستگاری، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در حاشیه این مراسم گفت: این سرودها با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه شده است.

وی بیان کرد: سرودهای «مسیر حاج قاسم» و « قله‌های افتخار» توسط گروه‌های غدیر از کانون فرهنگی و هنری شهید الله‌دادی یزد و گروه گام دوم انتظار از کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) یزد، با محوریت فجر انقلاب و شهدا، خانواده شهدا و حجاب تهیه و اجرا می‌شود.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از پوستر این سرودها رونمایی و گروه‌های غدیر و گام دوم انتظار به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام
captcha