رأی‌گیری در تمام شعب یزد بدون مشکلی انجام می‌شود
کد خبر: 4202790
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

رأی‌گیری در تمام شعب یزد بدون مشکلی انجام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بر اساس آخرین وضعیت شعب اخذ رأی، تمام 867 شعبه در سطح استان هم اکنون فعال هستند و در حال اخذ رأی از شهروندان هستند.

سعید رستگاری، دبیر ستاد انتخابات استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سعید رستگاری، دبیر ستاد انتخابات استان یزد، امروز، 11 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین وضعیت شعب اخذ رأی، تمام 867 شعبه در سطح استان هم اکنون فعال هستند و در حال اخذ رأی از شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه از هم‌استانی‌های بزرگوار درخواست می‌شود همان ساعات اولیه برای اخذ رأی مراجعه کنند اضافه کرد: روند رأی‌گیری تا ساعت 18 ادامه دارد و درصورت لزوم با دستور وزیر کشور تمدید خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: طبق قانون پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی برای اخذ رأی نیاز است و رأی‌دهندگان می‌توانند با ارائه یکی از این مدارک رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی تأکید کرد: به دلیل مشابهت‌های اسمی که در بین داوطلبان و تعدادی از حوزه‌های انتخابیه وجود دارد، مردم هنگام اخذ رأی ضمن درج نام داوطلب، کد مربوطه را نیز درج کنند.

انتهای پیام
captcha