11 اسفند، روز نشاط ملت ایران و ناامیدی دشمنان است
کد خبر: 4202859
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

11 اسفند، روز نشاط ملت ایران و ناامیدی دشمنان است

استاندار یزد با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، گفت: امروز، روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز ناامیدی دشمنان خواهد بود و بدخواهان ملت ایران منکوب خواهند شد.  

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 11 اسفندماه در حاشیه رأی‌گیری در مسجد حظیره، انتخابات را به مثابه مسابقه فینال جام جهانی دانست و گفت: یک طرف این رویداد؛ ملت بزرگ ایران و طرف مقابل؛ بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.  

وی با بیان اینکه چشم دنیا به انتخابات ایران است، اظهار کرد: امروز؛ روز امید، نشاط و لبخند ملت ایران و روز نا امیدی دشمنان خواهد بود و بدخواهان ملت ایران منکوب خواهند شد.  

فاطمی با اشاره به حضور پر شور و شعور مردم استان در شعب اخذ رأی، در ساعات ابتدایی روز گفت: حضور پرشور مردم عزیز پای صندوق‌های اخذ رأی، حماسه و برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات بسیار زیاد ملت بزرگ ایران اضافه خواهد کرد.  

استاندار یزد در پایان با دعوت از عموم مردم استان برای حضور در انتخابات، بیان کرد: مردم استان از همین ساعات ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری، به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

گفتنی است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان استان یزد در حال برگزاری است.
انتهای پیام
captcha