ارائه محتواهای جذاب قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت یزد
کد خبر: 4204675
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

ارائه محتواهای جذاب قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت یزد

مشاور عالی استاندار یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در آستانه ماه رمضان، ارائه محتواهای جذاب قرآنی در زمینه نرم‌افزارها و محتواهایی که قابل عرضه در فضای مجازی است و مخاطبان خاص خود را دارد، از مزایای آن برشمرد.

مهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزدمهدی تقوایی، مشاور عالی استاندار یزد در حاشیه بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان که در تالار مرکزی یزد برپا شده است، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: در ابتدا از تمامی دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه که تلاش کردند، در آستانه ماه مبارک رمضان و در این فضای بسیار خوب برگزار شود، قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدام بسیار خوب و زیبایی رخ داد به‌ویژه اینکه این نمایشگاه با حضور مؤسسات قرآنی خصوصاً مؤسساتی که در تولید محتواهای جذاب قرآنی در زمینه نرم‌افزارها و محتواهایی که قابل عرضه در فضای مجازی است و مخاطبان خاص خود را دارد، برپا شد.

این پیشکسوت قرآنی استان یزد اضافه کرد: غرفه نمایشگاه کتاب نیز از تولیدات داخلی و محتواهای خوب و درخور و شایسته‌ای برخوردار است و از اقشار مختلف درخواست دارم در این ایام که نمایشگاه قرآن و عترت برقرار است، حضور داشته و از محصولات و محتواهای عرضه شده، استفاده کنند.

تقوایی در پایان گفت: حضور پرشور و استقبال مردم باعث می‌شود به مجموعه‌ها و افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند و فعالیت دارند، کمک شود.

انتهای پیام
captcha