اجرای طرح «مسطورا» به همت اتحادیه قرآنی یزد
کد خبر: 4206613
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

اجرای طرح «مسطورا» به همت اتحادیه قرآنی یزد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد از اجرای طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» در مراسم جزء‌خوانی ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) این استان خبر داد.

حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اجرای طرح «مسطورا» در این استان گفت: این طرح در قالب زندگی با آیه‌های قرآن با حفظ 30 آیه قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در همین راستا و در مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان که به صورت شاخص در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد و پخش زنده از شبکه استانی برگزار می‌شود، 30 فراز از قرآن کریم در قالب مسابقه‌ «زندگی با آیه‌ها» به صورت روزانه ارائه و شهروندان به حفظ آیات منتخب می‌پردازند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد و آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد در حال برگزاری است، یادآور شد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در پایان حافظ 30 فراز از قرآن کریم خواهیم شد.

مطهریان با اشاره به برگزاری مسابقه دیگری با همکاری صداوسیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در وب اپلیکیشن «افق» گفت: کاربران برای پاسخگویی به سؤال هر مسابقه باید هر روز به وب اپلیکیشن افق به آدرس http://Ofoghapp.ir  مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هر روز از محتوای 30 آیه کاربردی که در سامانه افق بارگذاری شده، یک سؤال استخراج می‌شود که کاربران باید جهت شرکت در قرعه‌کشی به سؤال مطرح شده پاسخ صحیح دهند. پس از اتمام مهلت هر مسابقه، طی قرعه‌کشی به پنج نفر از کسانی که به سؤالات پاسخ صحیح داده‌اند، مبلغ ۱۵۰ هزار تومان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام
captcha