کد خبر: 4290949
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۴ - ۲۳:۲۶

اعلام جزئیات مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به آغاز مرحله سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوارهای دهک‌های پایین درآمدی، جزئیات این طرح در استان را تشریح کرد.

فرهاد شیخی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون یزد، فرهاد شیخی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین ملت ایران در برابر تجاوزات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این پیروزی را جلوه‌ای از اقتدار ملی، انسجام اجتماعی و ایثارگری نیروهای مسلح کشور دانست.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حملات اخیر، اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که در سخت‌ترین شرایط نیز با وحدت، ایستادگی و مسئولیت‌پذیری، از کیان کشور دفاع می‌کنند. نقش بی‌بدیل کارگران، کارکنان خدوم بخش سلامت و اقشار مختلف مردم در حفظ پویایی کشور در روزهای حساس اخیر، شایسته تقدیر و تکریم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از آغاز مرحله سوم طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با هدف حمایت از معیشت خانوارهای دهک‌های پایین درآمدی خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، دهک‌های اول تا سوم درآمدی به ازای هر نفر، ۵۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت می‌کنند.

وی افزود: این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از گروه‌های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته و مشمولان می‌توانند متناسب با نیاز خود، کالاهای مورد نظر را در چند نوبت و بدون محدودیت در برند یا مقدار، تهیه کنند. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار، مابه‌التفاوت از سوی خریدار پرداخت خواهد شد.

مشارکت بیش از ۲ هزار فروشگاه در استان یزد

شیخی بیان کرد: در استان یزد، بیش از دو هزار فروشگاه خرد، عمده و زنجیره‌ای در این طرح مشارکت دارند و زیرساخت اجرای آن در تمامی شهرستان‌ها فراهم شده است.

وی از مشمولان طرح خواست برای اطلاع از فروشگاه‌های مجاز و مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از طریق پلتفرم‌های «بازار» یا «مایکت» دریافت کنند یا کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری نمایند.

شیخی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی رسمی درباره اعتبار تخصیصی تنها از طریق سرشماره v.refah و به شکل پیامک فاقد لینک انجام می‌شود. شهروندان باید نسبت به پیامک‌های جعلی یا دارای لینک، هوشیار باشند و از ارائه اطلاعات شخصی به منابع نامعتبر خودداری کنند.

وی در پایان با اشاره به آماده‌باش مرکز تماس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ۰۲۱-۶۳۶۹، بیان کرد: ادارات تابعه در سراسر استان نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی مشمولان هستند تا هم‌استانی‌های عزیز بتوانند با آرامش، از مزایای این طرح ملی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha