فرزندان آزادگان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنند
کد خبر: 3916982
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

فرزندان آزادگان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرزندان خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و آزادگان باید راه پدران خود را ادامه دهند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنند.

فرزندان آزادگان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه جاری کنندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 26 مردادماه در دیدار با جمعی از آزادگان یزد اظهار کرد: آزادگان در نزد خداوند متعال از جایگاه و ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند و باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

وی با اشاره به اینکه تمام آزادگان در طول روزهای اسارت سختی‌های بسیار زیادی را تحمل کردند افزود: خداوند متعال به تمام آزادگان کمک و عنایت کرد تا بتوانند این سختی را تحمل کنند.

ناصری یزدی ادامه داد: باید سعی کنیم روحیاتی که در زمان هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت داشتیم، را حفظ کنیم و زمینه‌ای به وجود آید که بتوانیم همچنان این نعمت و توجه خداوند را حفظ کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه خانواده ایثارگران و آزادگان باید همیشه نسبت به تربیت دینی فرزندانشان توجه بسیار خاص و ویژه‌ای داشته باشند گفت: دشمن در حال تلاش است که تربیت دینی در کشور را از بین ببرد و ما باید سعی کنیم جلوی این موضوع را بگیریم.

وی تصریح کرد: فرزندان خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و آزادگان باید راه پدران خود را ادامه دهند و فرهنگ ایثار و شهادت همواره در جامعه جاری باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: این ارزش بسیار بالایی است که ایثارگران و آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در اسارت در راستای تعالی اسلام و انقلاب سختی‌ها را تحمل کردند و امروز ما باید این فرهنگ متعالی را به نسل جوان منتقل کنیم.

ناصری یزدی بیان کرد: دشمن امروز به خوبی فهمیده که اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما وجود داشته باشد، هیچ یک از اهداف شومش را نمی‌تواند در ایران پیاده سازی کند به همین دلیل به دنبال تخریب این فرهنگ در جامعه ما است.

انتهای پیام
captcha