آغاز ثبت‌نام ترتیل‌خوانی رمضان ۱۴۰۰ در یزد
کد خبر: 3945763
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

آغاز ثبت‌نام ترتیل‌خوانی رمضان ۱۴۰۰ در یزد

اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پیامی از آغاز ثبت‌نام تلاوت جزءخوانی ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

ثبت‌نام ترتیل‌خوانی ماه رمضان در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پیامی خطاب به متقاضیان تلاوت جزءخوانی ماه مبارک رمضان سال 1400 آورده است: قاریانی که جهت ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان آمادگی دارند و تاکنون اجرا نداشته‌اند، می‌توانند مدارک خود را به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان تحویل دهند تا جهت بررسی و تأیید به شورای عالی قرآن ارسال شود.

این اداره مدارک لازم برای شرکت در این طرح را یک قطعه عکس، تکمیل فرم رزومه پیوستی، تهیه فایل صوتی ترتیل‌خوانی یکی از قطعات «سوره نور، سوره‌های جاثیه و احقاف، سوره صاد و سوره زمر از آیه 1 تا 40، آیه 51 تا پایان سوره احزاب و سوره سبا» اعلام کرده است.

قاریان استان می‌توانند مدارک خود را تا روز پنجشنبه، 9 بهمن ماه سال جاری از طریق پیام‌رسان ایتا به اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد با شماره 09901765114 ارسال و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره این اداره 37252682 تماس بگیرند.

فرم رزومه ترتیل‌خوانی ماه مبارک رمضان سال 1400 برای ثبت‌نام متقاضیان تقدیم می‌شود.

رزومه ترتیل خوانی

انتهای پیام
captcha