طرح «ترتیل‌خوانی» قرآن در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3964449
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

طرح «ترتیل‌خوانی» قرآن در یزد اجرایی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری طرح «ترتیل‌خوانی» قرآن کریم با پخش زنده از شبکه استانی، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با مشارکت قاریان برجسته این استان خبر داد.

طرح «ترتیل‌خوانی» قرآن کریم در یزد اجرایی می‌شودحجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از اجرای طرح «ترتیل‌خوانی» قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از شیوع این ویروس منحوس، طرح ترتیل خوانی و جزءخوانی قرآن کریم در ماه رمضان 1400 با پخش زنده از شبکه استانی یزد اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد هر روز از ساعت 17:30 تا 18:30 در محل آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد با پخش زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: در این برنامه قاریان ممتاز استان یزد که از سوی شورای عالی قرآن تأیید شده‌اند، به تلاوت قرآن کریم خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مساجد استان، بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا، نماز جماعت در تمام مناطق نارنجی و قرمز تعطیل است اما با پیگیری‌های انجام شده در استان و پیشنهادات مؤثر برای پیشگیری از کرونا، نماز جماعت در مساجد یزد برگزار می‌شود که مدت نماز جماعت ۲۰ دقیقه، در فضای باز مساجد و با جمعیت کم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد: از این فرصت کوتاه هم مردم و هم مبلغان و ائمه جماعات باید به خوبی در ماه مبارک رمضان استفاده کرده و ضمن کسب فیض از ماه بهار قرآن، مسائل روز جامعه را مطرح کنند.

انتهای پیام
captcha