مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3957313
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد از برگزاری مجمع عمومی این اتحادیه در روز جمعه، 20 فروردین‌ماه 1400 خبر داد.

مجمع عمومی اتحادیه قرآنی یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مجمع عمومی این اتحادیه خبر داد و اظهار کرد: این مجمع روز جمعه، 20 فروردین 1400 و با دعوت از 84 مدیر مؤسسه حائز رأی، برگزار خواهد شد.

وی؛ ارائه گزارش عملکرد اتحادیه به اعضای مجمع، تصویب ترازنامه مالی سال 99، برگزاری انتخابات هیئت مدیره دوره دوم(پس از ادغام اتحادیه‌ها) را از موارد در دستور کار این مجمع اعلام کرد و گفت: تلاش شده بود با توجه به اتمام مدت زمان هیئت مدیره اتحادیه قرآنی یزد، این مجمع، در پاییز امسال برگزار شود. لذا تمهیدات لازم و فراخوان برای جذب کاندیداتوری هیئت مدیره و بازرسی اعلام شد که طی این فرایند، 10 نفر کاندیدای هیئت مدیره و پنج نفر کاندیدای هیئت بازرسی شدند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: با توجه به قطعی شدن زمان برگزاری مجمع، فرصت چند روزه تا 25 اسفندماه به متقاضیان کاندیداتوری داده می‌شود تا در صورت دارا بودن شرایط (حداقل تحصیلات کارشناسی و عضو هیئت مؤسس یکی از مؤسسات) با مراجعه به دفتر اتحادیه قرآنی یزد، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha