هیئت‌مدیره جدید اتحادیه مدغم قرآنی یزد مشخص شدند
کد خبر: 3963320
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

هیئت‌مدیره جدید اتحادیه مدغم قرآنی یزد مشخص شدند

دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد برگزار و اعضای هیئت‌مدیره دوره دوم و بازرسان این اتحادیه مشخص شدند.

هیئت‌مدیره جدید اتحادیه مدغم قرآنی یزد مشخص شدندبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، امروز، 20 فروردین با حضور سیدفخرالدین اسماعیلی، مدیرکل آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی و مجید جوادیان‌زاده مدیران کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران قرآنی در محل کاروانسرای شمسی میبد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم که 44 مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت از 84 مؤسسه صاحب رأی اعم از مؤسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، هر کدام از کاندیداها در فرصتی کوتاه، به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

براین اساس و پس از رأی‌گیری محمد شایق با تعداد 34 رأى، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان 31 رأى، حسین قادری بغدادآباد 31 رأى، حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی فیروزآبادی 17 رأى و امیر میرجلیلی نیز با 17 رأى به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره دوره دوم انتخاب شدند.

همچنین محمدرضا حسینی بغدادآبادی 33رأى،  سعید ملکوتیان با 31 رأى و طیبه نصیری زارچ با ۲۴ رأى به عنوان هیئت بازرسی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha