برگزیدگان جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌» معرفی شدند
کد خبر: 3962850
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

برگزیدگان جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌» معرفی شدند

در حاشیه بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در بخش دانش‌آموزی به میزبانی استان یزد و با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، برگزیدگان جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌» معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌» معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در حاشیه بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در بخش دانش‌آموزی که به میزبانی استان یزد، امروز، 17 فروردین با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، برگزیدگان جشنواره «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد‌» معرفی و از چهار برگزیده یزدی تجلیل به عمل آمد.

در این راستا، از بین 19 هزار اثر دانش آموزی که به دبیرخانه جشنواره در استان یزد ارسال شده، 120 اثر در رشته‌های مختلف برگزیده شدند که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا لوح تقدیر و هدایای آنها از طریق پست به دست برگزیدگان خواهد رسید.

در این مراسم به نمایندگی از دانش آموزان برگزیده جشنواره از چهار دانش آموز استان یزد تجلیل به عمل آمد که به شرح ذیل اعلام می‌شود.

نازنین فاطمه دهقان طزرجانی؛ رتبه اول در رشته شعر  
ریحانه‌السادات میررحیمی، رتبه اول در رشته فیلم کوتاه
فاطمه حاتمی، رتبه دوم در رشته فتوکلیپ
کیان دهقان منشادی؛ رتبه سوم در رشته فیلم کوتاه

همچنین در این مراسم از محسن موحدی‌فرد، علی دهقان، حسینعلی ملانوری، سعید غفاریان مدیرکل، معاون پشتیبانی، معاون فرهنگی و پرورشی و رئیس اداره قرآن و عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد تجلیل شد.

اجرای گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی کوثر شهرستان تفت، شعرخوانی دانش آموز ممتاز یزدی ایمان زارع و اجرای گروه سرود شمیم ولایت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha