اختصاص جوایز ویژه یزدی‌ها در طرح «محله همدل»
کد خبر: 3967868
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

اختصاص جوایز ویژه یزدی‌ها در طرح «محله همدل»

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به جوایز طرح «محله همدل»، از اختصاص جوایزی ویژه هم‌استانی‌ها خبر داد و گفت: شرکت عموم در این طرح آزاد است.

اختصاص جوایز ویژه یزدی‌ها در طرح «محله همدلی»سعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح «محله همدل» اظهار کرد: هم اکنون 80 روحانی از این استان در این طرح ثبت‌نام کرده و به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون استان یزد در این طرح رتبه 13 کشور را دارا است افزود: البته این رتبه به مرور فعالیت‌های امام محله در حال تغییر است.

صدیقی با اشاره به استقبال محلات یزد در این طرح از افزایش ثبت‌نامی‌ها خبر داد و گفت: مساجدی که از روحانی و امام جماعت برخوردار نیستند، اعضای محله می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد تأکید کرد: علاوه بر امام محله و ائمه جماعات، همشهریان و هم‌استانی‌هایی که علاقه‌مند به شرکت در این طرح هستند، نیز می‌توانند با ارائه ایده در زمینه‌های مختلف در سطح محلات، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: به سه نفر از افرادی که بهترین طرح مسئله و ایده و راه‌حل را داشته باشند، در سطح کشور و به هر نفر 200 میلیون اهدا می‌شود، البته اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز جوایزی ویژه همشهریان و هم استانی‌های عزیز اختصاص داده است، بنابراین به افراد صاحب ایده که در این طرح ثبت نام و برتر شده باشند، جوایزی اختصاص داده می شود.

صدیقی افزود: بر این اساس پنج جایزه یک میلیونی،  هشت جایزه 800 هزار تومانی، 14 جایزه 500 هزار تومان و 50 عدد صنایع دستی به ایده‌های برتر اختصاص داده شده است لذا افراد می‌توانند برای ثبت ایده خود از لینک http://www.ham-del.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha