جشنواره «ایران قوی» ویژه طلاب در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3971464
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹

جشنواره «ایران قوی» ویژه طلاب در یزد برگزار می‌شود

مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از برگزاری جشنواره «ایران قوی» در قالب تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت حضور حداکثری در انتخابات ویژه طلاب خبر داد.

جشنواره «ایران قوی» ویژه طلاب در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمد دهقان، مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری جشنواره «ایران قوی» در قالب تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: این جشنواره ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر استان یزد و سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اهمیت و عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، معیارهای کاندیدای اصلح، پیامدهای شرکت نکردن در انتخابات را از موضوعات این جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را در قالب‌های تدوین مانند موشن‌گرافی، گزارش خبری، کلیپ تصویری و همچنین گرافیک در رشته‌های پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی ارسال کنند.

دبیر جشنواره ایران قوی با اشاره به مهلت ارسال آثار بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا 20 خرداد از طریق سایت مدیریت حوزه علمیه استان یزد به آدرس heyazd.ir یا به دبیرخانه جشنواره واقع در یزد، خیابان قیام، مدرسه علمیه عبدالرحیم خان، مدیریت حوزه علمیه استان یزد ارسال کنند.

دهقان یادآور شد: به نفرات اول، دوم و سوم این جشنواره به ترتیب مبالغ یک میلیون تومان، 700 هزار تومان و 500 هزار تومان اهدا خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha