ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به جشنواره «ایران قوی» در یزد
کد خبر: 3977407
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به جشنواره «ایران قوی» در یزد

مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد از ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به جشنواره «ایران قوی» در قالب تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت حضور حداکثری در انتخابات از سوی طلاب سراسر کشور خبر داد.

ارسال بیش از 100 اثر به جشنواره «ایران قوی» در یزدحجت‌الاسلام محمد دهقان، مسئول واحد رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری جشنواره «ایران قوی» در قالب تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: این جشنواره ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر استان یزد و سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اهمیت و عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات، معیارهای کاندیدای اصلح، پیامدهای شرکت نکردن در انتخابات را از موضوعات این جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان تولیدات خود را در قالب‌های تدوین مانند موشن‌گرافی، گزارش خبری، کلیپ تصویری و همچنین گرافیک در رشته‌های پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافی ارسال کرده‌اند که در این راستا بیش از یکصد اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر جشنواره ایران قوی یادآور شد: آثار ارسالی در سایت جشنواره به آدرس http://resane.heyazd.ir/ بارگذاری و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دهقان با اشاره به اینکه پس از برگزاری انتخابات نفرات برتر معرفی و تقدیر می‌شوند یادآور شد: به نفرات اول، دوم و سوم این جشنواره به ترتیب مبالغ یک میلیون تومان، ۷۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha