پیش‌بینی 432 شعبه سیار اخذ رأی ویژه کادر درمان و بیماران در یزد
کد خبر: 3976854
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

پیش‌بینی 432 شعبه سیار اخذ رأی ویژه کادر درمان و بیماران در یزد

دبیرستاد انتخابات استان یزد از پیش‌بینی 432 شعبه سیار شهری و روستایی اخذ رأی از بیماران، کادر بهداشت و درمان و افراد حاضر در مراکز اقامتی و پادگان‌ها خبر داد.

پیش‌بینی 432 شعبه سیار اخذ رأی ویژه بیماران در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به ضرورت فراهم‌سازی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400، اظهار کرد: به‌منظور جمع آرای بیماران مبتلا به کرونا، بیماران حاضر در بیمارستان‌ها، سالمندان، افراد حاضر در مراکز اقامتی و پادگان‌ها، کادر بهداشت و درمان و دیگر افرادی که قادر به ترک محل کار خود برای رأی دادن نیستند، 432 شعبه سیار شهری و روستایی در استان یزد در نظر گرفته شده است.

شاه‌حسینی افزود: در این راستا 231 شعبه سیار اخذ رأی شامل 46 شعبه سیار شهری و 185 شعبه سیار روستایی برای جمع‌آوری آرای انتخابات ریاست‌جمهوری و 201 شعبه سیار شهری و روستایی برای جمع‌آوری آرای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.

دبیرستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه یک هزار و 487 شعبه ثابت شهری و روستایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در 20 خرداد، پیش‌بینی شده است، بیان کرد: بیشترین تعداد شعبه اخذ رأی متعلق به شهرستان یزد و کمترین تعداد شعبه متعلق به بهاباد است.

انتهای پیام
captcha