برگزاری مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» ویژه دانشجویان یزدی
کد خبر: 3978959
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» ویژه دانشجویان یزدی

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب»، سبک زندگی بر مدار حیات رضوی نتایج این مسابقه را اعلام کرد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» ویژه دانشجویان یزدیفرزانه‌السادات طباطبایی، کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اعلام نتایج مسابقه کتابخوانی «بر مدار آفتاب» با موضوع سبک زندگی بر مدار حیات رضوی اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت ولادت با سعادت امام‌رضا(ع) و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی ویژه دانشجویان برگزار شد.

طباطبایی افزود: در این دوره از مسابقه که با امتیاز فرهنگی دانشجوی نمونه همراه بود، 35 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این مسابقه شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت سه نفر از برترین‌ها مشخص و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد بیان کرد: احمدرضا فلاح دانشجوی رشته پرستاری رتبه اول، فاضل کمالی دانشجوی رشته دندانپزشکی رتبه دوم و نگین دریایی دانشجوی رشته رادیولوژی رتبه سوم این مسابقه را کسب کردند.

کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: جوایز برترین‌های این دوره از مسابقه کتابخوانی که به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد برگزار شد، در روزهای آتی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha