برگزاری جشن «زیرسایه خورشید» در دارالعباده
کد خبر: 3978978
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

برگزاری جشن «زیرسایه خورشید» در دارالعباده

جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» با حضور خادمان علی بن موسی الرضا(ع)، امشب، ۳۱ خرداد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار می‌شود.

جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» با حضور خادمان علی بن موسی الرضا(ع)، امشب، 31 خرداد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد واقع در بلوار جمهوری برگزار خواهد شد.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی این مراسم با ظرفیت محدود یک‌هزار نفر در فضای باز آستان مقدس امامزاده برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، پس از اقامه نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط حسین دستجردی قاری ممتاز این استان آغاز خواهد شد.

سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول کانون جوانان رضوی استان، اجرای تئاتر، مولودی‌خوانی، سخنرانی حسین فلاح کارشناس خانواده، حضور خدام حرم رضوی و اهتزار پرچم، خاطره‌گویی و ذکر توسل و صلوات خاصه امام رضا(ع)، نقاره‌زنی خادمان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد و ارتباط زنده با مشهد مقدس از دیگر  برنامه‌های این مراسم اعلام شده است.

یادآور می‌شود به مناسبت دهه کرامت گروه 12 نفره خادمان بارگاه منور رضوی مهمان استان دارالعباده و دارالعلم یزد هستند که در قالب سه گروه چهار نفره در مناطق مختلف  استان حضور یافته و در ویژه برنامه‌های این دهه که بیش از 170 برنامه اعلام شده، شرکت خواهند داشت.  

انتهای پیام
captcha