شمیم حرم رضوی به یزد رسید
کد خبر: 3978507
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

شمیم حرم رضوی به یزد رسید

به مناسبت دهه کرامت، 10 نفر از خادمان حرم امام‌ رضا(ع) همراه با پرچم متبرک رضوی به استان یزد وارد شدند و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

شمیم حرم رضوی به یزد رسیدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت دهه کرامت، 10 نفر از خادمان حرم امام رضا(ع)، صبح امروز، 29 خرداد با استقبال حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول هیئت انصار ولایت یزد و جمعی از کادر برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به استان یزد وارد شدند.

خادمان حرم امام‌رضا(ع) با در دست داشتن پرچم‌ متبرک حرم مطهر در اجرای بیش از 100 برنامه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق مختلف استان شرکت خواهند کرد.

خدام حرم رضوی از امروز با تقسیم سه گروه در شهرستان‌های مختلف حضور می‌یابند و برنامه‌های مختلفی با حضور این گروه‌ها اجرایی خواهد شد که دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان‌ها و دیدار با کادر درمان، حضور در زندان و دیدار با مسئولان و مددجویان و .... از آن جمله خواهد بود.

همچنین خدام حرم رضوی در جشن زیر سایه خورشید که روز دوشنبه در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha