چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3978919
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در یزد آغاز شد

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد از برگزاری چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» با حضور خدام حرم رضوی و با جمعیت محدود در این استان خبر داد.

چهاردهمین جشنواره «زیر سایه خورشید» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، امروز، 30 خرداد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: جشنواره زیر سایه خورشید هر سال به مناسبت دهه کرامت با جمعیت 30 هزار نفر در سطح استان برگزار می‌شد اما سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت غیرحضوری و تلویزیونی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال شاهد برگزاری چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید هستیم ادامه داد: امسال با بهبودی شرایط ناشی از شیوع کرونا، این جشنواره با جمعیت محدودتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد و در شهرستان‌های مختلف استان نیز این جشنواره برپا می‌شود.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد گفت: از روز گذشته، استان یزد میزبان خادمان امام رضا(ع) است که در سه گروه چهار نفره و به مدت هشت روز در استان حضور خواهند داشت و در ویژه برنامه‌های دهه کرامت شرکت می‌کنند.

هادی رزاق‌پور، مدیر اجرایی جشن زیر سایه خورشید نیز در این نشست اظهار کرد: جشن زیر سایه خورشید 31 خرداد و پس از نماز مغرب و عشا با جمعیت یک هزار نفر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی تلاوت قرآن توسط حسین دستجردی قاری ممتاز استان، سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول کانون جوانان رضوی استان، اجرای تئاتر، مولودی‌خوانی، سخنرانی فلاح کارشناس خانواده، حضور خدام حرم رضوی و اهتزار پرچم، خاطره‌گویی و ذکر توسل و صلوات خاصه امام رضا(ع)، نقاره‌زنی خادمان امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد و ارتباط زنده با مشهد مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم برشمرد.

محمدعلی ملک‌زاده، مسئول خبر و فضای مجازی کانون خدمت رضوی استان یزد نیز با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بخش رسانه جشنواره زیر سایه خورشید در این استان اندیشیده شده است به برخی اقدامات اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha