جشن «زیرسایه خورشید» در مهریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3979608
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

جشن «زیرسایه خورشید» در مهریز برگزار می‌شود

همزمان با دهه کرامت جشن «زیرسایه خورشید» با حضور خدام آستان قدس رضوی و برای هفتمین سال پیاپی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

جشن «زیرسایه خورشید» در مهریز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با دهه کرامت جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خدام آستان قدس رضوی و برای هفتمین سال پیاپی در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

سیدکاظم کمالیان، دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز، امروز، 2 تیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص مواجهه با بیماری کرونا، امسال نیز برنامه‌های طراحی شده برای این فعالیت دینی، فرهنگی و اجتماعی به صورت خاص و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان مهریز ادامه داد: برنامه‌های امسال که با همکاری دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان و ستاد برگزاری این جشنواره برگزار می‌شود، ساعت 8:30 صبح پنج شنبه سوم تیر با مراسم استقبال از خدام علی بن موسی الرضا(ع)، با حضور مسئولان محترم و عموم همشهریان عزیز در میدان امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

کمالیان بیان کرد: ادای احترام به قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی، حضور در جمع معلولان و خانواده‌های آنها، دیدار با خانواده یک شهید، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) و تجلیل از مدافعان سلامت، عیادت از یک معلول، افتتاح خانه هلال و دیدار با مردم در روستای گردکوه، حضور در جمع نوجوانان و جوانان رضوی، حضور در جمع فعالان قرآنی، افتتاح کانون عمومی خدمت رضوی شهدای باغ بهار و دیدار با مردم روستای طزنج از مهمترین برنامه‌های این جشنواره در شهرستان مهریز خواهد بود.

مسئول هیئت انصار الزهرا(س) مهریز تصریح کرد: خدام آستان قدس رضوی در آخرین برنامه این جشنواره، پنج‌شنبه شب در جشن بزرگ زیر سایه خورشید در روستای منشاد حضور خواهند یافت.

وی در پایان اظهار کرد: تجلیل از یک خانواده پرجمعیت، برپایی کاروان شادی در سطح شهر، تجلیل از گروه سرود رهپویان حرم و اهدای 9 جهیزیه به نیازمندان، از دیگر برنامه‌هایی است که در جریان مراسم مختلف این جشنواره به انجام می‌رسد.

انتهای پیام
captcha