اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 3981699
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ

نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز اعلام شد.

اعلام نتایج مرحله اول شانزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اعلام نتایج مرحله اول آزمون شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در این استان، گفت: شرکت‌کنندگانی که در مرحله اول این آزمون حضور داشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت تلاوت یا لینک https://bpms.telavat.com/?eyJtSWQiOiIzMDAwMTgiLCJ0SWQiOjAsImlzTGciOiIxIn0 با وارد کردن کد ملی خود از نتایج مرحله اول آزمون فوق اطلاع پیدا کنند.

وی یادآور شد: در این مرحله از آزمون شانزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم که روز جمعه، 31 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در پنج حوزه امتحانی استان یزد برگزار شد، از بین 288 ثبت‌نام کننده، تعداد 192 نفر شرکت کردند که البته آمار قبولی استان در این مرحله در روزهای آتی به‌صورت قطعی اعلام خواهد شد.

رضایی بیان کرد: معتبرترین مدرک حفظ قرآن در کشور توسط این آزمون اعطا می‌شود و هر حافظی بتواند نصاب تعیین شده را در آزمون به‌دست آورد، حائز دریافت مدرکی در پنج مقطع دیپلم، فوق دیپلم، کارشناس، کارشناسی ارشد تا دکتری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha