جشنواره قرآنی «صافات» در تفت به کار خود پایان داد
کد خبر: 3982463
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

جشنواره قرآنی «صافات» در تفت به کار خود پایان داد

اولین جشنواره قرآنی «صافات» در شهرستان تفت با معرفی برترین‌ها در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

جشنواره قرآنی «صافات» در تفت بکار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، اولین جشنواره قرآنی «صافات» در شهرستان تفت با معرفی برترین‌ها و در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به کار خود پایان داد.

در این مراسم که شب گذشته، 15 تیرماه در مصلی قدس شهرستان تفت و با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، حجت‌الاسلام گلوردی امام‌ جمعه تفت، علیرضا نوکار فرماندار تفت و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، از برترین‌های این جشنواره  تجلیل به عمل آمد.

تلاوت استاد احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی؛ اجرای برنامه توسط حامد سلطانی قاری ممتاز استانی، اجرای تواشیح، سخنرانی استاندار یزد، امام‌ جمعه و رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تفت از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم از 40 نفر که توانسته بودند در اولین جشنواره قرآنی «صافات» شهرستان تفت حائز رتبه‌های اول تا سوم شوند، تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، جشنواره قرآنی «صافات» به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت با محوریت سوره لقمان در چهار بخش آوایی، ادبی، هنری و علمی، ۴۶ رشته و در سه رده سنی هفت تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا برگزار شد که قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، مداحی و دعاخوانی، شعر، انشای نماز، صحیح‌خوانی نماز، خوشنویسی، نقاشی آیات، قصه‌گویی، ساخت کلیپ، عکس نوشته، مفاهیم قرآن و صحیفه سجادیه از رشته‌های این جشنواره بود.

انتهای پیام
captcha