رقابت 700 یزدی در جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو
کد خبر: 3986491
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

رقابت 700 یزدی در جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از رقابت 700 نفر در مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو خبر داد.

رقابت 700 یزدی در جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیروضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در این استان خبر داد و اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره در رشته‌های حفظ، مفاهیم و نماز، قرائت تحقیق و اذان ویژه پسران همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد که در ابتدا شرکت‌کنندگان در سطح شهرستان‌ها به رقابت پرداخته و برترین‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 5 و 6 مردادماه جاری به صورت همزمان صنعت آب و برق استان یزد به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

زینی افزود: برترین‌های این مرحله به مرحله کشوری که در شهریورماه امسال برگزار می‌شود، راه می‌یابند که با توجه به سابقه درخشان استان یزد امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش یزدی‌ها در سطح کشور باشیم.

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد با اشاره به اینکه در مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو 700 نفر به رقابت خواهند پرداخت یادآور شد: در هر رشته نفرات اول به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha