یزد رتبه برتر جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو را کسب کرد
کد خبر: 3990918
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

یزد رتبه برتر جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو را کسب کرد

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد از کسب رتبه برتر استان در آمار استانی شرکت‌کنندگان شانزدهمین جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو خبر داد.

یزد رتبه برتر جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو را کسب کردضیاء زینی، دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: فراخوان برگزاری شانزدهمین جشنواره «قرآن و نماز» فرزندان کارکنان وزارت نیرو همزمان با سراسر کشور در استان یزد اعلام و به ادارات زیرمجموعه ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی در سطح ادارات صنعت آب و برق در سطح استان برگزار و برگزیدگان به مرحله استانی راه یافتند که این مرحله با حضور قریب 700 نفر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 5 و 6 مردادماه به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد.

زینی افزود: خوشبختانه استان یزد به لحاظ آمار استانی شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در سال 1400 به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده، رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد و استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق استان یزد یادآور ‌شد: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری که 16 و 17 شهریورماه برگزار خواهد شد، راه یافتند که با توجه به سابقه درخشان استان یزد امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش یزدی‌ها در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha