ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در یزد آغاز شد
کد خبر: 3989647
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در یزد آغاز شد

ثبت‌نام پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و در دو گروه بانوان و آقایان در استان یزد آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش همزمان با سراسر کشور و مطابق معمول سنوات قبل با همت دفتر امور فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد برگزار می‌شود.

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و همچنین رشته مفاهیم از جلد بیست و پنجم تفسیر نمونه برگزار خواهد شد. کارگران و خانواده‌های محترم ایشان شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بین 18 تا 25 سال است می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. 

حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته‌های قرائت و حفظ کل همه دوره‌های پیشین در آن رشته ممنوع است و نفرات اول رشته‌های حفظ 20 و 10 دوره‌های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته‌های بالاتر حفظ را خواهند داشت.

جامعه کار و تولید استان می‌توانند از 20 مردادماه لغایت 15 شهریورماه با مراجعه به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به نشانی yazd.mcls.gov.ir اقدام به ثبت نام کنند.

بنا به گفته وجیهه‌السادات عظیمی‌فر، دبیر برگزاری استانی این مسابقات، مرحله استانی در مهرماه سالجاری برگزار می‌شود که زمان و نحوه برگزاری مسابقات متعاقباً به اطلاع می‌رسد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کارشناسان امور اجتماعی اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرهای محل زندگی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha