رقابت ۱۵۰ یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش
کد خبر: 3997414
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

رقابت ۱۵۰ یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش

دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان یزد با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام، از رقابت ۱۵۰ نفر در این دوره از مسابقات خبر داد.

رقابت 150 یزدی در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاشوجیهه‌السادات عظیمی‌فر، دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و همچنین رشته مفاهیم از جلد بیست و پنجم تفسیر نمونه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام کارگران و خانواده‌های محترم ایشان شامل همسر و فرزندانی که سن آنها بین 18 تا 25 سال است، از رقابت 150 نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله استانی مسابقات هفته دوم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود و زمان دقیق و نحوه برگزاری مسابقات بنا به شرایطی که وجود دارد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان یزد یادآور شد: از هر رشته یک نفر که حدنصاب نمره را کسب کرده باشد، به مرحله کشوری که قرار است در نیمه اول آذرماه برگزار شود، راه خواهند یافت.

عظیمی‌فر با اشاره به درخشش استان در مسابقات سال قبل تصریح کرد: در چهاردهمین دوره مسابقات امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل رتبه سوم و جواد پوربحرانی در رشته قرائت ترتیل رتبه دوم را در سطح کشوری کسب کردند.  

انتهای پیام
captcha