راه‌یابی ۱۱ یزدی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4005707
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

راه‌یابی ۱۱ یزدی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از را‌ه‌یابی ۱۱ نفر از این استان به مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

11 یزدی به مرحله نیمه نهایی مسابقات سراسری قرآن راه یافتندحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از را‌ه‌یابی 11 نفر از این استان به مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: در این راستا تلاوت این افراد بر اساس زمانبندی سازمان اوقاف و امورخیریه، از ساعت 14:30 الی 17:30 فردا، 26 مهرماه در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد دو نفر خانم در رشته‌های حفظ کل و بیست جزء، در بخش آقایان نیز سه نفر در رشته حفظ، سه نفر رشته ترتیل، یک نفر اذان، سه نفر قرائت تحقیق به رقابت خواهند پرداخت.

میرجلیلی افزود: با توجه به اینکه مسابقات ملی نابینایان نیز با همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه برگزار می‌شود، دو نفر از استان یزد توانستند به مرحله ملی راه یابند که ضبط تلاوت این دو بزرگوار یک نفر خانم و یک نفر آقا نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در ضبط برنامه‌ها شمس آبادی ناظر و هادی حفاظ در بخش بانوان و امیر میرجلیلی هادی حفاظ و علی اکبر کاظمی ناظر سازمان در بخش آقایان را عهده دار هستند.

میرجلیلی بیان کرد: در این راستا در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، حسین خسروی، جواد برخورداری و سیدعلیرضا میرجلیلی و در رشته قرائت ترتیل، عرفان مزیدی، محمدرضا دوست حسینی و محمدحسین حدادزاده (راه یافته مستقیم از دوره قبل) توانستند به مرحله نیمه نهایی راه یابند. همچنین امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، محمد داوود فلاحی در رشته حفظ ۲۰ جزء و مهدی ضیافتی در رشته اذان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در بخش بانوان نیز تنها هانیه برخورداری در رشته حفظ ۲۰ جزء توانست به این مرحله راه یابد البته فائزه سادات قریشی نسب در رشته حفظ کل، راه یافته مستقیم از دوره قبل به این مرحله خواهد بود.

میرجلیلی یادآور شد: برترین‌های این دوره به مرحله نهایی مسابقات که اواخر آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha