معرفی فعالیت‌های دانشجویی در ایکنا قابل تقدیر است
کد خبر: 4027459
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

معرفی فعالیت‌های دانشجویی در ایکنا قابل تقدیر است

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا نقش مهمی در معرفی فعالیت‌های این نهاد در سطح استان دارد، آن را قابل تقدیر دانست.

بازدید رئیس بسیج دانشجویی از ایکنا یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی پورمیرزایی، رئیس بسیج دانشجویی استان یزد که محمدمهدی عبدی‌نسب، مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد نیز وی را همراهی می‌کرد، امروز، 19 دی ماه از ایکنا شعبه یزد بازدید کرد.

وی در این بازدید با تقدیر و تشکر از همراهی ایکنا در انعکاس اخبار این نهاد اظهار کرد: استان یزد با توجه به اینکه به عنوان شهری با سبقه مذهبی و شهرت دارالعباده شناخته می‌شود، نقش ایکنا در معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این استان بسیار اثرگذار است.

پورمیرزایی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایکنا نقش مهمی در معرفی فعالیت‌های این نهاد در سطح استان دارد، آن را قابل تقدیر دانست و گفت: زمینه‌های تعامل هرچه بیشتر با توجه به اینکه بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد بویژه فعالیت‌های فرهنگی که به صورت گسترده‌تری در فضای دانشگاه‌ها از سوی اعضای بسیج دانشجویی در حال برگزاری است، وجود دارد و امیدواریم این ارتباط و تعامل تقویت شده و تداوم یابد.

وی ادامه داد: این امر باعث می‌شود رویکرد بسیج دانشجویی استان نیز به سمت فعالیت‌های قرآنی بیش از گذشته سوق داده شود هر چند فعالیت‌های قرآنی در دوره‌های آموزشی و حلقه‌های صالحین مورد توجه است، اما می‌تواند زمینه‌ای برای گسترش این روند باشد و در بحش رسانه‌ای بودن آن نیز مورد توجه قرار گیرد.

محمدمهدی عبدی‌نسب، مدیر رسانه و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد نیز در این نشست با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌های ادارات و ارگان‌های مختلف دارند گفت: خوشبختانه رسانه‌های استان با تعامل و ارتباط خوبی که با این نهاد دارند، در انعکاس اخبار بسیج دانشجویی به خوبی عمل کرده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
انتهای پیام
captcha