ارسال 340 اثر به همایش ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد
کد خبر: 4030071
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

ارسال 340 اثر به همایش ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از ارسال 120 اثر در بخش علمی و 220 اثر در بخش هنری به دبیرخانه سومین همایش علمی «بانوی هزاره اسلام» خبر داد.

منصوره شاکری، مدیر موسسه امام حسین(ع) یزدبه گزارش ایکنا از یزد، منصوره شاکری، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد، امروز، 30 دی ماه در آیین اختتامیه سومین همایش ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: این همایش برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود و امسال در دو بخش علمی و هنری اجرایی شد.

وی ادامه داد: اختتامیه بخش علمی این جشنواره همزمان با سالروز ازدواج حضرت خدیجه(س) و حضرت محمد(ص) و در رشته مقاله نویسی برگزار شد که 120 مقاله دریافت و مقالات پذیرفته شده در بخش داوری علاوه بر دریافت مدرک isc و sidو سیویلیکا، در این سه پایگاه علمی نیز نمایه خواهد شد.

شاکری با اشاره به ارسال آثار در بخش هنری در ۵ رشته شعر، پوستر، تایپوگرافی، داستان و فیلمنامه گفت: دبیری جشنواره در این بخش برعهده عالیه مهرابی بود و همچنین داوری این بخش در رشته شعر برعهده عالیه مهرابی و دکتر داوودی بود، داوری بخش پوستر و تایپوگرافی را حسین عزیزی نژاد و محسن احمدی برعهده داشتند.

شاکری با اشاره به اینکه داوران بخش فیلمنامه و داستان نیز برعهده وحید حُسنی و محمد محمدسیفی بود بیان کرد: در این بخش نیز ۲۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد با اشاره به اینکه اختتامیه این همایش هر سال مصادف با دهم ربیع الاول، سالروز ازدواج پیامبر و حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شد گفت: امسال به دلیل تأخیر در صدور مجوز در بخش علمی اختتامیه در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

شاکری یادآور شد: در طول این چند ماه دبیرخانه دائمی بانوی هزاره اسلام چندین پیش نشست با همکاری مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های البرز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کرمان برگزار کرد و از حضور اساتید برجسته بهره‌مند شد.

انتهای پیام
captcha