نشست‌های تخصصی «وقف و انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4030432
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

نشست‌های تخصصی «وقف و انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اعلام برنامه‌های ایام الله دهه فجر این نهاد، از برگزاری نشست‌های تخصصی «وقف و انقلاب» در استان خبر داد.

حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد، امروز، 2 بهمن ماه در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اعلام برنامه‌های این نهاد اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر امسال برنامه‌های متعددی در امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان اجرایی خواهد شد.

وی سخنرانی، محفل انس با قرآن، شب خاطره انقلاب اسلامی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه، همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، غبارروبی امامزادگان را از جمله برنامه‌ها دانست و گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح «مهر تندرستی» در قالب ویزیت رایگان در جوار امامزادگان خواهیم داشت.

زارع‌زاده از برپایی نمایشگاه «شمیم خدمت» در امامزادگان شاخص استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در جوار امامزادگان و با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در قالب عرضه محصولات برپا خواهد شد.

مسئول کمیته اماکن مذهبی ستاد دهه فجر استان یزد، توزیع بسته‌های تحصیلی ویژه دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند، برپایی سه موکب در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، تهیه جهیزیه و اهدا به نوعروسان نیازمند، مسابقه رادیویی وقف و انقلاب، نشست‌های تخصصی با موضوع وقف را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی بیان کرد: ان شاءالله به مناسبت ایام الله دهه فجر سه پروژه شاخص اوقاف از جمله بازارچه میوه و تره بار، پروژه شهید عابدی و زرگران در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha