اجرای 230 برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر
کد خبر: 4030475
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد خبر داد؛

اجرای 230 برنامه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی با اعلام برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال، از اجرای 230 برنامه به این مناسبت و در سطح استان خبر داد.

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 2 بهمن ماه در نشست ستاد دهه فجر استان یزد از اجرای 230 برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار کرد: به این مناسبت 80 برنامه «گفتمان انقلاب» در مساجد و حسینیه‌ها خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبق برنامه هر ساله و در روز 12 بهمن، روحانیون و طلاب در تمام شهرستان‌ها با ائمه جمعه دیدار می‌کنند و در مرکز استان نیز با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه دیدار و از صحبت‌های ایشان بهره‌مند خواهند شد.

نجیمی، تجلیل از مداحان، هیئات مذهبی و شعرایی که نقشی در انقلاب اسلامی داشتند، برگزاری شب شعر انقلاب، تبیین نقش هیئات مذهبی در انقلاب و برپایی نمایشگاه انقلاب، اجرای سرود در سطح شهر و برگزاری مراسم خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال ذکر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه در حوزه فضای مجازی تولید محتوا  و توزیع در این فضا صورت خواهد گرفت گفت: ایستگاه شادی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و همایش هیئات مذهبی و کانون مداحان در سطح استان از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اجرای دو برنامه در قالب آموزش مدیران و هیئات مذهبی و اجرای مسابقه خبر داد و بیان کرد: اجرای سرود توسط کانون مداحان در حسینیه امیرچقماق، غبارروبی قبور مطهر شهدا، نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی که از اوایل انقلاب تاکنون ساخته شده از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای 10 برنامه شاخص در مساجد مطرح استان با همکاری هیئات مذهبی گفت: در کمیته قرآن و نهج البلاغه نیز 279 برنامه قرآنی شاخص در استان اجرایی می‌شود.

نجیمی؛ گفتمان قرآنی، ختم قرآن کریم و پویش قرآنی در فضای مجازی، محافل و مراسم قرآنی، مسابقات قرآنی و برگزاری کلاس‌های متعدد قرآنی در زمینه آموزش قرآئت، تفسیر و کارگاه سبک زندگی اسلامی را از جمله برنامه‌های کمیته قرآن و نهج البلاغه برشمرد.

انتهای پیام
captcha