طرح‌های مکتوب و مدون قرآنی در یزد حمایت می‌شود
کد خبر: 4036693
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

طرح‌های مکتوب و مدون قرآنی در یزد حمایت می‌شود

استاندار یزد با تأکید بر استخراج طرح‌های قرآنی متقن و نوآورانه گفت: طرح‌های مکتوب و مدون قرآنی حمایت می‌شود.

دیدار هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان با استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، شب گذشته، 26 بهمن‌ماه در دیدار هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان یزد با وی، اظهار کرد: هر چه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم همه به برکت قرآن و اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب و امام هیچ چیز نبود غیر از اینکه قرآن حاکم شود و رسالت همه انبیا الهی هم این بود که قرآن را در جوامع حاکم کنند. همه مواهبی که در همه جوانب نصیبمان شد همه از حاکمیت قرآن است.

فاطمی افزود: وظیفه استانداری به عنوان نماینده حاکمیت در استان، سه اقدام حمایت، هدایت و نظارت را برعهده دارد که ما باید در مرحله اول حمایت‌ها را انجام دهیم و لذا ضمن تشکر از ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درخواست می‌شود همانند گذشته، تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها را به اتحادیه واگذار کنند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت‌ها در این مسیر باشیم.

استاندار يزد با اشاره به وقف مشارکتی در استان بیان كرد: امیدوارم با کمک و همت خیران محترم استان پروژه وقف مشارکتی قرآنی به سرانجام برسد تا بتواند چشمه جاری برای حمایت از فعالیت‌های قرآنی مؤسسات‌ استان باشد.

فاطمی اضافه کرد: از شما درخواست دارم در اتحادیه نگاه استانی داشته باشید و با سفر به مناطق محروم و کم برخوردار در جلسات قرآنی شرکت کنید و ضمن حمایت‌های مادی و معنوی از این عزیزان، استعدادهای درخشانی در این مناطق وجود دارد، شناسایی و شکوفا سازید. همچنین می‌توانیم از فرمانداران شهرستان‌ها بخواهیم پای کار آمده و دوستان اتحادیه قرآنی را در این سفرها همراهی کنند.

وی با اشاره به درخواست اعضای هیئت مدیره برای دیدار جامعه قرآنی با استاندار بیان کرد: روز عید مبعث بهترین فرصت برای میزبانی جامعه قرآنی استان است که در محضر قرآنیان استان در سالن منتظر قائم استانداری باشیم.

فاطمی با اشاره به آسیب‌شناسی آموزش قرآن در آموزش و پرورش گفت: قرآنیان استان می‌توانند بسته پیشنهادی جامع و دقیق را تهیه کرده تا در شورای آموزش و پرورش مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و موارد مصوب و مسئولان مربوطه، مکلف به اجرای آن شوند.

وی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان درخواست کرد: طرح‌های قرآنی متقن و نوآورانه، قابل رقابت و دارای ساختار محکم خود را استخراج کنید و ان‌شاءالله تمامی تلاش خود را در جهت حمایت از طر‌ح‌های مکتوب و مدون به کار خواهیم بست.

انتهای پیام
captcha