مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در یزد ساماندهی می‌شود
کد خبر: 4054858
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در یزد ساماندهی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با دستور استاندار و پیگیری این نهاد به‌زودی پروژه احداث آرامگاه مقبره مرحوم آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در یزد آغاز خواهد شد.

مقبره مهدی آذر یزدی ساماندهی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، 15 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید مهران فاطمی استاندار و جمعی از مسئولان استان از مقبره مهدی آذر یزدی اظهار کرد: با دستور استاندار و پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت شهرداری یزد، به زودی پروژه احداث آرامگاه برای مقبره مرحوم آذریزدی شروع خواهد شد.

عابدی افزود: آذریزدی یکی از مفاخر استان یزد است که خدمات والایی به ادبیات کودک و نوجوان ایران کرد و شایسته نیست بعد از گذشت ۱۲ سال از فوت وی، هنوز آرامگاهی درخور شأن آن مرحوم ساخته نشده است.

وی اظهار کرد: با پیگیری این موضوع و دستور استاندار محترم و نگاه مثبت شهردار یزد، ساخت آرامگاه بر اساس طرحی که اداره کل میراث فرهنگی تهیه کرده است، به زودی آغاز خواهد شد.

یادآور می‌شود در این نشست که حسین مسرت، محمود رهبران نیز حضور داشتند، هماهنگی‌های لازم برای آغاز به کار احداث آرامگاه انجام شد.

انتهای پیام
captcha