بهره‌برداری از مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در دهه فجر
کد خبر: 4118621
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

بهره‌برداری از مقبره پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در دهه فجر

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد از بهره‌برداری از مقبره استاد مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

سید ابوالفضل کشفی، سرپرست منطقه چهار شهرداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، سیدابوالفضل کشفی، سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی این نهاد همزمان با ایام‌الله دهه فجر گفت: مقبره استاد مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران در ایام مبارک دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه استاد مهدی آذریزدی از مفاخر بزرگ ایران زمین است، افزود: مقبره استاد مهدی آذریزدی در مساحتی حدود ۸۰ متر مربع و ارتفاع ۶ متر و ۱۱۰ متر دیوار چینی از سوی اداره عمران منطقه چهار در مراحل پایانی اجرا است.

کشفی بیان کرد: برای ساماندهی و ساخت مقبره استاد مهدی آذریزدی اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد گفت: بوستان الزهرا واقع در خیابان گلستان شرقی از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. این بوستان به متراژ سه هزار و ۸۰۰ متر مربع مراحل پایانی عملیات عمرانی را طی می‌کند.

وی هزینه اجرای این پروژه را اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: تا پایان سال چندین پروژه دیگر ازجمله پیاده‌روسازی خیابان پارساییان، بوستان کمیل، سایبان چادری بوستان بانوان، پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار جانباز،  بوستان کوچه ۱۹ شهید عابدی به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان منطقه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha