نرم‌افزار تخصصی شهدای روحانی یزد تولید شود
کد خبر: 4055881
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

نرم‌افزار تخصصی شهدای روحانی یزد تولید شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش پررنگ روحانیت در دفاع مقدس، بر راه‌اندازی نرم افزار تخصصی شهدای روحانی و طلبه استان تأکید کرد.

مهدی قره‌چاهی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی قره‌چاهی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد، روز گذشته، 19 اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های استان در حاشیه کنگره ملی شهدای طلبه و روحانی، اظهار کرد: بیش از 3 درصد شهدای روحانی کشور مربوط به استان یزد هستند.

وی وجود 800 رزمنده روحانی در دفاع مقدس، 98 شهید طلبه، 16 شهید پرواز، 28 شهید فرمانده، 20 شهید سادات، 9 شهید پاسدار، 40 شهید ملبس، سه شهید ترور و دو شهید منا در قشر روحانیت را یادآور شد و بر راه‌اندازی نرم افزار تخصصی شهدای روحانی و طلبه تأکید کرد.

برگزاری نمایشگاه استانی در حاشیه کنگره ملی شهدای روحانی در شهر قم، انتشار وصیت‌نامه شهدا و معرفی آنان در قالب کلیپ‌هایی از دیگر مواردی بود که وی به آن اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد گفت: سرودی به نام «شهدای طلبه» باید آماده شود که پشت زمینه آن مزین به تصاویر شهدا باشد و در برنامه‌های مختلف پخش شود.

وی با اشاره به اینکه با 48 خانواده معظم شهدا دیدار و سرکشی شده است گفت: متأسفانه اکثر والدین شهدا در قید حیات نیستند، اما وظیفه خود می‌دانیم در راستای تکریم شهدا و والدین آنها اقدام کنیم لذا اگر شهیدی خواهر یا برادر داشته باشند نسبت به دیدار آنها اقدام و در غیر این صورت در مسجد محله یادبودی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha