جشنواره «فجر تا فجر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4056138
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

جشنواره «فجر تا فجر» در یزد برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به برگزاری جشنواره «فجر تا فجر» در استان گفت: باید تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته این جشنواره در استان اندیشیده شود.

نشست شورای اقامه نماز یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، روز گذشته، 20 اردیبهشت ماه در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص برنامه‌ریزی منظم و اجرای هرچه باشکوه‌تر جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» اظهار کرد: باید تمهیدات لازم به منظور برگزاری شایسته این جشنواره در استان یزد توسط اعضای شورای اقامه نماز استان فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تأکید به همکاری، تعامل بین بخشی و ارائه گزارش مستمر اعضا برای برگزاری این جشنواره به دبیرخانه بیان کرد: برگزاری موفق این جشنواره مورد انتظار مدیریت ارشد استان بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی این مهم در استان یزد محقق شود.

یادآور می‌شود جشنواره سراسری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در سه محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی از سوی ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha