دیدار استاندار یزد با خانواده شهیدان «ضیغمیان»
کد خبر: 4060112
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

دیدار استاندار یزد با خانواده شهیدان «ضیغمیان»

استاندار یزد که مشاور عالی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد وی را همراهی می‌کردند، با خانواده شهیدان «محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان» دیدار کرد.

دیدار استاندار یزد با خانواده شهیدان «ضیغمیان»به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، روز گذشته، 6 خردادماه که مهدی تقوایی مشاور عالی، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و حجت‌الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد وی را همراهی می‌کردند، با خانواده شهیدان «محمدرضا و محمدناصر ضیغمیان» دیدار کرد.

فاطمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: شهدا در مهم‌ترین زمان، بهترین تصمیم را گرفتند و با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حماسه‌ای جاوید خلق کردند.

وی با مرور وقایع منجر به فتح خرمشهر، گفت: در حماسه سوم خرداد شاهد نصرت الهی و معجزه‌ای جاوید بودیم که همه کارشناسان شرق و غرب را متحیر کرد.

استاندار یزد با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: بیان موفقیت‌ها و خاطرات هشت سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم ارزشمند جهاد و شهادت به نسل جوان راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار مهدی فرهنگ دوست، از هم‌رزمان شهیدان ضیغمیان نیز در این دیدار، به بیان خاطراتی از این شهدای گران‌قدر پرداخت.

انتهای پیام
captcha