مفاهیم مهدویت با ابزار هنر به جامعه منتقل شود
کد خبر: 4060854
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵

مفاهیم مهدویت با ابزار هنر به جامعه منتقل شود

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) استان یزد گفت: موضوعات فرهنگی و به‌ویژه مفاهیم مهدویت را باید در قالب هنر به مردم انتقال داد که این موضوع مستلزم بررسی‌های کارشناسانه است.

مفاهیم مهدویت با ابزار هنر به جامعه منتقل شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمود رستگاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد، امروز، 9 خردادماه در نشست با منصور دهقان، سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد که به منظور تجلیل از عوامل برگزاری همایش تعلیم و تربیت مهدوی برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد حضرت مهدی(عج) در استان یزد فعالیت‌های متنوع و خوبی به ویژه در سطح مدارس و آموزش و پرورش اجرا می‌کند، اما تا به حال فعالیت پژوهشی با این وسعت و این سطح علمی نداشت که خوشبختانه با همت و همکاری مسئولان و عوامل دانشگاه فرهنگیان و بنیاد این مهم محقق شد و بازتاب خوبی در سطح کشور به همراه داشت.

وی افزود: با توجه به آماده شدن سند علمی این همایش در سه جلد و رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مرکز در پی ارسال این سند به دفتر تألیف کتب درسی هستیم تا بتوان از مقاله‌های این همایش در جهت تدوین کتب درسی استفاده کرد.

رستگاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه «ذخیره طلایی» در یزد گفت: ما باید موضوعات فرهنگی و به ویژه موضوعات مهدوی را در قالب هنر نیز به مردم انتقال دهیم که این موضوع نیز مستلزم بررسی‌های کارشناسانه است.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان یزد بیان کرد: با توجه به رضایت‌بخش بودن همکاری دو نهاد در همایش تعلیم و تربیت مهدوی امیدواریم برنامه‌های بیشتری با همکاری بنیاد حضرت مهدی و دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

منصور دهقان منشادی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد نیز در این نشست بیان کرد: خوشبختانه طی یک کار تیمی و همکاری دو نهاد اتفاق بسیار خوبی در حوزه مهدویت در استان یزد و همچنین کشور افتاد و این موفقیت‌ها بدون همکاری و دلسوزی همه عوامل برگزاری این همایش ممکن نبود.

یادآور می‌شود در این نشست از عوامل برگزاری همایش در دانشگاه فرهنگیان با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha