رونمایی از کتاب «ره‌توشه تبلیغ» در یزد
کد خبر: 4066213
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

رونمایی از کتاب «ره‌توشه تبلیغ» در یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به رونمایی کتاب «ره‌توشه تبلیغ» گفت: این کتاب برگرفته از تجربیات روحانیون پیشکسوت استان است که در راستای بهره‌مندی طلاب جوان تهیه و منتشر شده است.

علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، 2 تیرماه در دیدار با آیت‌الله ناصری، امام جمعه یزد اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ابداع خود، نهادهای فرهنگی را ایجاد کردند که هر کدام برکات خود را دارد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز تلاش دارد با توجه به زیست بوم استان یزد نیازهای فرهنگی و دینی این استان را برطرف کنیم.

نجیمی بیان کرد: تلاش ما بهره‌گیری مبلغان و طلاب جوان از تجربه روحانیون پیشکسوت است و علاوه بر دیدارهایی که برای این دو قشر با یکدیگر ترتیب داده ایم، کتاب ره توشه تبلیغ را نیز منتشر کرده ایم تا طلاب جوان از تجربیات روحانیون پیشکسوت بهره مند شوند.

وی از برگزاری دومین کنگره شعر مباهله در یزد در گستره بین‌المللی خبر داد و اظهار کرد: این عید مهم مورد غفلت قرار گرفته و تلاش داریم با تولید محتوا، این عید مهم را احیا کنیم.

نجیمی با اشاره به پیشتازی استان یزد در حوزه قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور عنوان کرد: خانه‌های قرآنی و مربیان و حافظان، یزد را به قطب قرآنی کشور تبدیل کرده و استان یزد در حوزه قرآن هم در حوزه محتوا و هم قرائت و تجوید پیشتاز است.

انتهای پیام
captcha