هجدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت در یزد برگزار شد
کد خبر: 4077791
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

هجدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت در یزد برگزار شد

هجدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد با حضور دستگاه‌های مربوطه در سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

هجدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، هجدهمین نشست مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد، امروز، 22 مردادماه با حضور دستگاه‌های مربوطه در سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

جعفر رحمانی، معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در این نشست با اشاره به چشم‌انداز پروژه‌های تحولی در رشته‌های ورزشی مزیت‌دار استان یزد گفت: ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی مردم استان از جمله اهداف عملیاتی شدن پروژه‌های مجموعه یزد نوین بوده است.

رحمانی تشکیل تیم‌های حرفه‌ای در ورزش‌های مزیت‌دار استان نظیر شمشیربازی، اسکواش، فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال، دوچرخه‌سواری، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، تیراندازی با کمان، دو میدانی، جودو و والیبال و توسعه زیرساخت‌ها در رشته‌های ورزشی مزیت‌دار استان و برگزاری مسابقات بین‌المللی را از جمله برنامه‌های عملیاتی اولویت‌دار در برنامه تحولی یزد نوین دانست و عنوان کرد: برگزاری 20 مسابقه بین‌المللی در استان در افق این برنامه از اهداف کلان آن است.

وی با تأکید به عملیاتی شدن 6 عنوان پروژه مندرج در برنامه تحولی یزد نوین بیان کرد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها باید به دنبال راه‌کارهای خلاقانه و مبتکرانه باشیم.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه مدیران نباید نگاه کوتاه مدتی به برنامه‌های تحولی یزد نوین داشته باشند از آنان خواست تا در راستای عملیاتی کردن این پروژه‌ها از افراد خبره و توانمند در حوزه‌های مرتبط مشاوره بگیرند.

علیرضا پورسلمان، مسئول پیگیری‌های ویژه حوزه ورزش برنامه تحولی یزد نوین نیز در این نشست به ارائه گزارشی از وضع موجود و اقدامات صورت گرفته در خصوص 6 عنوان پروژه این حوزه پرداخت و گفت: مسائل مالی اساسی‌‌ترین مشکل ورزش استان است.

پورسلمان با بیان اینکه در استان مجموعه‌ها در حوزه ورزش قهرمانی ورود پیدا نمی‌کنند بیان کرد: صنایع و معادن استان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش کمرنگ ظاهر می‌شوند یا به ورزش قهرمانی ورود پیدا نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha