ثبت‌نام 370 یزدی در مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4091565
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

ثبت‌نام 370 یزدی در مسابقات قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از ثبت‌نام 370 نفر تاکنون در بیست‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا 30 مهرماه ادامه دارد.

محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزدحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو  با ایکنا از یزد اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مبنی بر اینکه مساجد، پایگاه قرآنی شوند و برای ورود جوانان و نوجوانان به وادی قرآن‌خوانی بین مساجد یک محله مسابقه برگزار شود و منطبق با تکالیف مندرج در سند اعتلای 10 ساله بسیج نسبت به برگزاری مسابقات قرآن و عترت اقدام به برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج با شعار «قرآن، کتاب زندگی» کرده است که با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این دوره از مسابقات از اول شهریورماه امسال آغاز شده و تا 30 مهرماه جاری ادامه دارد و لذا متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت دارالقرآن بسیج کشور به نشانی http://quranbsj.ir و یا مراجعه حضوری به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج نسبت به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

زارع مهریزی بیان کرد: بیست‌ونهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج در چهار مرحله‌ بین مساجد و پایگاه(حوزه) در تاریخ 1 تا 20 آبان‌ماه، مرحله شهرستانی(ناحیه) از تاریخ 1 تا 15 آذرماه، مرحله استانی از 25 آذرماه تا 10 دی‌ماه و مرحله کشوری نیز 12 تا 22 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در چهار بخش فردی در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار خواهد شد.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه به کانال دارالقرآن بسیج کشور به نشانی @quran_salehin با مطالعه دقیق شیوه‌نامه در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی آمار شرکت‌کنندگان در این دوره را تاکنون ٣٧٠ نفر اعلام کرد و یادآور شد: ثبت‌نام تا پایان این ماه در حال انجام است و آمار نهایی پس از مهلت یاد شده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha