تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد
کد خبر: 4092622
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از تمدید مهلت ثبت‌نام بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج تا 20 آبان‌ماه خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت بسیجحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داد و اظهار کرد: این مهلت که تا پایان مهرماه اعلام شده بود، از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین تا 20 آبان‌ماه تمدید شد و لذا بسیجیان استان یزد نیز می‌توانند تا این زمان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان حضور در این مسابقات می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه quranbsj.ir نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

زارع افزود: بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسج در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود و لذا برای سهولت بیشتر مخاطبان علاوه بر ثبت‌نام از طریق سامانه یاد شده، چهار درگاه در سامانه پارس‌لاین به ثبت‌نام برای بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی اختصاص داده‌اند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: این مسابقات در چهار بخش فردی در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha