برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در یزد
کد خبر: 4100418
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

برگزاری مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در یزد

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۶۳۸ شرکت‌کننده در یزد برگزار شد.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر با حضور ۶۳۸ شرکت‌کننده در یزد برگزار شد.

علیرضا مداح‌زاده، دبیر برگزاری این دوره از مسابقات با بیان اهمیت و جایگاه قرآن کریم به‌عنوان کامل‌ترین کتاب و معجزه آسمانی حضرت محمد(ص) اظهار کرد: این کتاب آسمانی با هدف هدایت بشر به‌سوی سعادت و رستگاری بر پیامبر عظیم الشأن نازل شد.

مداح‌زاده افزود: با توجه به اهمیت آموزه‌های دینی و جایگاه رفیعشان در مکتب انسان‌ساز اسلام و در رأس آن‌ها قرآن به‌عنوان هدایتگر انسان از ضلالت، بنیاد شهید و امور ایثارگران که نهادی فرهنگی است، همیشه توجه و اهتمام ویژه‌ای به این مهم داشته و برنامه ریزی برای آشنایی جوانان و نوجوانان و آموزش این کتاب مقدس را سرلوحه کار خود داشته است.

وی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان یزد، گفت: در این دوره از مسابقات ۴۳۵ نفر در رشته‌های مفاهیم و تفسیر و ۲۰۳ نفر در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.

مداح‌زاده اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در سه رده فرزندان 13 تا 18 سال، فرزندان بالای 18 سال و بزرگ‌سالان و در دو بخش آقایان و بانوان حضور یافتند و با هم رقابت کردند و نفرات برتر  این دوره از مسابقات به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha