محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4101485
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
به مناسبت هفته بسیج

محفل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

محفل «انس با قرآن کریم» گرامیداشت هفته بسیج با حضور احمد ابوالقاسمی و مهدی شایق، قاریان بین‌المللی در یزد برگزار می‌شود.

محفل «انس با قرآن» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در یزد برگزار می‌شود.

این محفل امشب بعد از نماز مغرب و عشا و در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد با حضور قاریان بین‌المللی استاد احمد ابوالقاسمی و استاد مهدی شایق برگزار خواهد شد.

دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از اقشار مختلف مردم برای حضور در این محفل که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورده است.

یادآور می‌شود بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسیج در چهار بخش فردی شامل رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، همچنین بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار می‌شود و سه هزار و ۳۰۴ نفر در استان یزد در این دوره از مسابقات ثبت‌نام و مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha