دانشجو، نماد آگاهی‌جویی و آگاهی‌بخشی است
کد خبر: 4105263
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

دانشجو، نماد آگاهی‌جویی و آگاهی‌بخشی است

استاندار یزد در پیامی با تبریک روز دانشجو گفت: دانشجو، نماد آگاهی‌جویی و آگاهی‌بخشی است که در پرتو تلاش و سختکوشی هوشمندانه و بهره‌گیری از شور و طراوت جوانی، می‌تواند ترسیم‌گر آینده‌ای روشن برای خویش و جامعه خود باشد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«دانشجو، سمبل و نماد آگاهی‌جویی و آگاهی‌بخشی است که در پرتو تلاش و سختکوشی هوشمندانه و بهره‌گیری از شور و طراوت جوانی، می‌تواند ترسیم‌گر آینده‌ای روشن و افقی درخشان برای خویش و جامعه خود باشد.

نقش فروزنده جامعه دانشجویی ایران عزیز اسلامی در عرصه‌های مختلف، نقشی محوری و بیداری آفرین در دوران‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی است که عالی‌ترین نمونه آن را در پیشگامی جامعه دانشجویی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.

دانشجو همواره به عنوان چشم بیدار جامعه، آگاهانه و هوشمندانه پیش قراول اصلی خردورزی اجتماع در عرصه‌های مختلف بوده و می‌تواند در بستری از تعقل و روشنفکری دینی، حرکت ایران عزیز را به سمت قله‌های عزت و افتخار و پیشرفت و شکوفایی شتابان‌تر نماید.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام دانشجو، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان برومند و دانشگاهیان فاضل و عزیز استان دارالعباده و دارالعلم یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم‌.»

انتهای پیام
captcha